szombat, október 31

Patrik 5. foga


MA délelőtt folytatódott a lelki nap. Sebastian Atya vezetésével. SZülőknek és pedagógusoknak kifejezetten ajánlották, gyermekek keresztény neveléséről volt szó. Egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentem. SŐt! Boldog vagyok, hogy részese lehettem, lélekben gazdagodtam, bátran állíthatom. Sajnálom, hogy APa nem lehetett ott!
De hát Őt aFiúk nyúzták;)))

Kibújt Patrik 5. foga. Hogy ennek köszönhető-e, nem tudjuk, de ismét a galérián alszunk, éjszaka mindössze 8 percet töltött "ébren". Ennyi idő kellett APának, hogy Patrik újra aludjon.

reggel 7kor ébredt-de tegnap 1 órával előbb tettük le, mert 7től edzést tartottam, állandó péntek esti 7es vagyok:))))-, hálózsákban állt akiságyában.
A nap nagy része azzal telik, hogy térdel, felkapaszkodik.
mA délelőtt 3 órát aludt!


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: