kedd, október 6

2. nap az oviban

Úgy indultunk, hogy én majd kiszaladok kenyérért.
SZépen bement, egyből az autós sarokba.
Én kiültem a csoportszoba elé. negyed óra múlva kijött értem.
AZtán újra megpróbáltuk.

10órakor, amikor indultunk a templomkertbe, pisilni sem tudtam elmenni, rázta az ajtót, sírt. NAgyon.
de amikor elindultunk és fogta Janka kezét, már azt sem tudta, hogy ott vagyok-e vagy sem.

Aztán a temlomkertben mások játszottak ahomokozós dömperrel, és amikor Ő szépen kérte volna, akislány(nagycsop) ráförmedt, szögletes szájjal jött hozzám panaszkodni. AZtán odakucorodott mellém, hogy menjünk haza.
Végül valahogy odakeveredett egy Boróka nevű(kis tündér)kislány mellé. CSAK vele játszott, vele jött vissza az oviba. Én hátul kullogtam.
SZerintem Ő evett alegtöbbet! Grízgaluska leve(itthon még sosem ette meg), zöldbabfőzelék. Milán 5!!!!fasírtott evett, és még repeta sütit is kapott!
Fogmosás után elköszöntünk.
Félek a holnapi naptól. SZerintem megrázó lesz.

Én azt látom, nem talál magának való játékot. Nincs bármi utánfutóval. Ő még nem találja fel magát, neki a játékhoz játék kell.
Bizakodom.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha hallgattok rám,öreganyátokra, akkor vigyetek be egy-két játékot, amit már nem visztek utána haza, de szeret velük játszani Milán. /ha engedik és örülnek neki az oviban/
Ne az otthoniakból,hanem esetleg együtt válasszatok a játékboltban és Milán vigye be, mint egy ajándékfélét. Annyira szeret adni, hátha beválik a dolog. Én így csinálnám, ha szükséges lenne. Lehet, hogy rossz irány, de Petinél tutira használna.