péntek, október 16

Első alkotás

Milán első alkotása. SZerdán vágta és ragasztotta az óvónéni segítségével.


Csütörtökön megint nem aludt, de olyan örömmel ment! Délután (14.10kor álltam neki, a 14.50es buszon pedig már fent voltam) goffrit sütöttem, így még melegen vittem be az oviba egy nagy tállal. Nagy örömet szereztem Nekik!

MA szaladva mentünk;)) SZaladt az utcában, mikor beléptünk a csoportszobába, adott 2 puszit, és azt mondta: "Mami, menjél már!"
MA kicsit később mentem érte, de már későnek éreztem/érezte, már nagyon várt.

A Kossuth téri cukrászda törzsvendégei lettünk;)) egy vaníliás mignonra mindig beugrunk.
De reggelizik itthon(vagy a buszon), ebédel is, és uzsonnázik, akkor miért ne ehetne egy kis sütit?!
MA kettőt kért, egy rózsaszínt Mollinak(itt alszik ma), és egy sárgát magának.
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

megaPeti írta...

Henikém! Hozzánk is bekopoghatsz bármikor egy tál goffrival! :)))

Az alkotás szép, mi is állandóan "ollózunk és jagasztunk" Petivel, ha az eszébe jut.