szerda, október 14

Csoda történt!

Hétfőn a reggeli 2 perc sírás után semmi baj sem volt. Milánói makarónit evett, amit itthon még soha.

Kedden nem volt oviban, mert a Nagyival 10re színházba mentek ovis előadásra Lúdas Matyit nézni.

Szerdán vagyis ma SEMMI sírással kezdte a napot Milán. Bár én azt gondoltam, hogy nem szívesen maradt. Az ovihoz közeledve kérte, hogy menjünk haza.

14.50re mentünk érte Patrikkal, Milán (egyedül ült az asztalnál és uzsonnázotta többiek még akkor kászálódtak ki az ágyból). nem aludt. Ült csendben, míg a többiek aludtak.
Uzsonnából repetázott(azt mondták szépen ebédelt is), aztán mikor hazajöttünk, még megevett 1 pudingos fánkot, aztán 2 túrórudit. Olyan jó kedve volt!

És ma este! Azt mondta: "úgy szeretek oviba járni.Olyan jó ott nekem. Megismertem a gyerekeket. Mami holnap is elviszel?...Nem fogok sírni, ha ott hagysz!"

Annyira boldogok vagyunk!


PAtrik ma 2szer 1 órát aludt. délelőtt 2 perces altatás után, du. pedig az autóban aludt el. csak behoztam hordozóstól, és szépen aludt!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Heni!

Örülök a pozitív fejlődésnek! És ugye, hogy az is bejött, amit az éhségről írtam :-))!!! Süssél neki finomakat.

Egy dologra figyelj, hogy ne legyen beteg és ne essen ki a megszokott ritmusból.

Eszter

Milán, Patrik, Heni és Zoli írta...

köszönjük a biztatást!
homeos immunerősítőt kap, reméljük nem lesz baj!
puszi Nektek